Regulamin

I. Warunki ogólne

§1


Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.kwiatyonline.com.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

§2


Sklep www.kwiatyonline.com.pl jest prowadzony przez firmę:

Narcyz
81-364 Gdynia, Władysława IV 32
Nip. 958 050 02 08

§3


Zakup w sklepie internetowym www.kwiatyonline.com.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

II. Procedura składania i realizacji zamówień

§4

Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "Zamówienie".

§5


By można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, konieczne będzie założenie konta użytkownika, dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia.
Założenie konta jest jednoznaczne z potwierdzeniem chęci otrzymywania informacji na temat zamówienia oraz informacji handlowych na pocztę e-mail podaną przy rejestracji.


§6


Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu
, pod którym będzie można potwierdzić złożenie zamówienia. Zamówienia, w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe (nieistniejący e-mail, lub brak telefonu) nie będą realizowane.

§7

W przypadku braku autoryzacji karty kredytowej, zamówienia nie będą realizowane.

§8


Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 18:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego

§9

Istnieje możliwość modyfikacji zamówienia bądź jego anulowania drogą mailową lub telefoniczną w ciągu godziny od daty przyjęcia zamówienia lub na co najmniej 24h przed datą jego realizacji.

§10


W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, Narcyz zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego
i zobowiązuje się zwrócić pełną wartość zamówienia.

§11

Jeśli przesyłka ma zostać dostarczona nie pod prywatny adres, lecz do budynku użyteczności publicznej (biuro, sklep, bank, hotel, szpital itp.) przesyłka zostanie dostarczona do recepcji/sekretariatu.

§12

W przypadku nieobecności adresata w dniu i godzinie wyznaczonych przez nadawcę, kurier zostawi wiadomość dla adresata z prośbą o kontakt z najbliższą filią naszej kwiaciarni w celu odebrania przesyłki. W przypadku nie zgłoszenia się adresata dnia następnego, realizacja zostanie wstrzymana. By ponownie dostarczyć przesyłkę, zamówienie będzie musiało być ponownie zgłoszone i opłacone.

§13


Kwiaciarnia Narcyz zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.

§14


Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.kwiatyonline.com.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).

§15

Ewentualne zwroty będą rozliczane w tej samej walucie bezpośrednio na rachunek klienta (w przypadku płatności kartą kredytową, przelewem bankowym itp.) bądź w gotówce (w przypadku płatności realizowanych w gotówce w którejś z naszych filii).


§16


Kwiaciarnia Narcyz wystawia paragon lub fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP.

§17


Firma prowadzi również sprzedaż w punktach stacjonarnych i istnieje możliwość odbioru zamówienia w jednej z Naszych kwiaciarni po wcześniejszym uzgodnieniu tego z naszym konsultantem.

§18


Zapewniamy, że dostarczone bukiety będą identyczne lub bardzo zbliżone do prezentowanych na zdjęciu.
Wszystkie nasze kwiaciarnie są wyposażone w katalogi i dokładne instrukcje dotyczące wykonania kompozycji. Niemniej jednak, może się zdarzyć, zwłaszcza w zamówieniach krótkoterminowych, że konkretny kwiat będzie trzeba zastąpić innym. Gwarantujemy jednak, że będzie to możliwie jak najbardziej zbliżony produkt i kompozycja/bukiet będzie bardzo wierny oryginałowi zamieszczonemu na zdjęciu.

§19

Dokładamy wszelkich starań by zaspokajać państwa oczekiwania, staramy się zawsze zadowolić naszych klientów. Naszą misją jest cieszyć oczy klientów przez możliwie jak najdłuższy okres czasu. Rośliny są jednak towarem delikatnym i wymagającym. Ze swojej strony dajemy gwarancję, że użyte przez nas kwiaty cięte są zawsze świeże a kwiaty doniczkowe odpowiednio pielęgnowane. Gdyby jednak mieli Państwo jakieś zastrzeżenia, co do świeżości bądź, jakości produktu, każda reklamacja będzie starannie rozpatrzona i zanalizowana. W swoim fachu dążymy do perfekcji i do pełnej satysfakcji naszych klientów.